Η Kumho Tire συμμετέχει στην έκθεση Autopromotec 2022 στον Διεθνή Εξοπλισμό Αυτοκινήτου και Συντήρησης
20|5|2022
Στη μετά COVID-19 εποχή, η Kumho Tire θα συμμετέχει σε δια ζώσης επιχειρηματικές δραστηριότητες στη διεθνή σκηνή.
Ανταποκρίνεται στις αλλαγές στο οικοσύστημα της αυτοκινητοβιομηχανίας ενισχύοντας την τεχνολογική καινοτομία και την παγκόσμια δικτύωση.
Η Kumho Tire συμμετάσχει στην Autopromotec που θα διεξαχθεί στην Μπολόνια της Ιταλίας από τις 25 έως τις 28 Μαΐου. Η Autopromotec είναι μία από τις τρεις κορυφαίες εκθέσεις αυτοκινήτου και εξοπλισμού συντήρησης στον κόσμο, στην οποία συμμετέχουν κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως. Η Kumho Tire θα προωθήσει την ανώτερη τεχνολογία της και θα ενισχύσει την εικόνα της επωνυμίας της για να τονώσει την αύξηση των πωλήσεων εξωτερικού στην έκθεση.
Η Kumho Tire θα παρουσιάσει τα ECSTA PS71, ECSTA HS52, SOLUS HA32 (All-Season), WinterCraft WP52 και θα φέρει την τεχνολογική καινοτομία μέσω των μελλοντικών ελαστικών, e-NIMF Airless. Τα στελέχη και οι εργαζόμενοι συναντώνται και δικτυώνονται με στελέχη επιχειρήσεων, όπως κατασκευαστές αυτοκινήτων, παραγωγούς πρώτων υλών και διανομείς στις εγκαταστάσεις.
Η Autopromotec, στην οποία αναμένεται να συμμετάσχουν περίπου 1.700 εταιρείες παγκοσμίως, είναι ένας εκθεσιακός χώρος που παρουσιάζει τεχνολογίες αιχμής, καινοτομίες και νέα προϊόντα και αποτελεί τόπο κατάλληλο για επέκταση στην αγορά. Μόνο κατασκευαστές και επίσημοι αντιπρόσωποι μπορούν να συμμετέχουν, οπότε η έκθεση έχει άκρως επαγγελματικό χαρακτήρα και η 50χρονη ιστορία της συμβαδίζει με την τεχνολογική και επαγγελματική ανάπτυξη του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η διετής έκθεση ήταν προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί το 2021, αλλά αναβλήθηκε για το 2022 λόγω της πανδημίας COVID-19. Με πολλούς αναλυτές να θεωρούν τη φετινή χρονιά ως έτος οικονομικής ανάκαμψης, η Kumho Tire συμμετείχε ενεργά στην έκθεση για να επωφεληθεί έγκαιρα από επιχειρηματικές ευκαιρίες. Η Kumho Tire επέκτεινε τη νέα της δραστηριότητα που επικεντρώνεται στην υψηλή προστιθέμενη αξία, αυξάνοντας το ποσοστό των προϊόντων υψηλής απόδοσης στις πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά στο 28,6% το 2021.
Εμπειρογνώμονες του κλάδου προβλέπουν ότι με τη μετάβαση σε φιλικά προς το περιβάλλον και αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα, η αγορά αυτοκινήτων στην Ευρώπη, με την υπάρχουσα κλειστή αλυσίδα εφοδιασμού αυτοκινήτων, θα μετατραπεί σε ένα ανοιχτό δίκτυο με ενεργές τεχνολογικές συνεργασίες μεταξύ των εταιρειών. Ειδικότερα, τα ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να απαιτούν λιγότερα εξαρτήματα από τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά θα πρέπει να ενισχύσουν τις λειτουργίες των βασικών προϊόντων και την οργανική σχέση μεταξύ των εξαρτημάτων.
Το ίδιο μπορεί να λεχθεί για τα ελαστικά των ηλεκτρικών οχημάτων. Ως εκ τούτου, η Kumho Tire σχεδιάζει να επεκτείνει το μερίδιο αγοράς της συμμετέχοντας σε εκθέσεις μεγάλης κλίμακας, όπως η Autopromotec και η TTC (The Tire Cologne), παράλληλα με την έρευνα και την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων για να ανταποκριθεί στις αλλαγές που συντελούνται στο οικοσύστημα της αυτοκινητοβιομηχανίας.