Η Kumho Tire γίνεται χορηγός της AC Milan και διοργανώνει το ευρωπαϊκό "Kumho's Driving Experience Event"
13|5|2024
Σκοπός του event ήταν η εδραίωση μιας πιο στενής συνεργασίας μεταξύ της Kumho Tire και των Ευρωπαίων πελατών της. Η Kumho γνώρισε σταθερή ανάπτυξη στην Ευρώπη τα τελευταία 5 χρόνια, με ετήσια αύξηση πωλήσεων άνω του 20% κατά μέσο όρο, ενώ μόνο πέρσι, σημείωσε ανάπτυξη 44%. Αυτή η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται σε στρατηγικές έρευνας και ανάπτυξης, προσαρμοσμένες στην ευρωπαϊκή αγορά. Πρόσφατα, έλαβε εξαιρετικές βαθμολογίες σε ανεξάρτητες δοκιμές ελαστικών που πραγματοποιήθηκαν από τα παγκοσμίου φήμης γερμανικά περιοδικά αυτοκινήτου ADAC Motorwelt και Auto Bild, επιδεικνύοντας στους καταναλωτές τα εξαιρετικά τεχνολογικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της.
Επιπλέον, η Kumho Tyre προσκάλεσε επιχειρηματικούς συνεργάτες και καταναλωτές σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα, στο Στάδιο Σαν Σίρο, μεταξύ της Ίντερ και της AC Milan, με την οποία η Kumho Tire υπέγραψε πρόσφατα χορηγική συμφωνία. Η ιδέα πίσω από την εκδήλωση ήταν να δοθεί η ευκαιρία στους ευρωπαίους επιχειρηματικούς εταίρους της να γνωρίσουν από πρώτο χέρι την εξαιρετική απόδοση των προϊόντων Kumho Tire. Η τεχνολογική εξειδίκευση Kumho έχει αναγνωριστεί στην Ευρώπη, με αφορμή μια διαδικασία επέκτασης του δικτύου πωλήσεων και ανάπτυξης νέων αγορών.
Η Kumho Tire έχει υπογράψει παγκόσμιες συμφωνίες συνεργασίας με πολλούς μεγάλους ποδοσφαιρικούς συλλόγους στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων της Ιταλικής AC Milan της Ιταλίας, της Βρετανικής ΒTottenham Hotspur, της Γερμανικής Bayer 04 Leverkusen, της Τσέχικης FK Mladá Boleslav και της Ελβετικής BSC Young Boys. Είναι επίσης επίσημος χορηγός των πρωταθλημάτων NBA και NBA G στη Βόρεια Αμερική. Παράλληλα, η εταιρεία επεκτείνει τις επενδύσεις και τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, ώστε να έρθει πιο κοντά με πελάτες σε όλο τον κόσμο, ως μέρος μιας προσπάθειας να ενισχύσει τη θέση της ως premium brand.